Nieuws:

Nieuwe foto's voor bij het logo kunnen worden aangeboden onder Forum -> Fototopic voor het logo.

Hoofdmenu

B40 Heuvelrug Rit op zondag 13 augustus.

Gestart door Rien, 25 juli 2023, 10:59:17

Vorige topic - Volgende topic

Rien

Uitnodiging B40 Heuvelrug Rit op zondag 13 augustus.

Beste leden van de BSA OC NL, jammer genoeg kan de Veenweide Toertocht dit jaar niet doorgaan maar we gaan natuurlijk op die dag wel een ritje maken...
Om wat centraler in het land te kunnen rijden hebben we een afwisselende route over de Utrechtse Heuvelrug uitgezet.
Uiteraard worden niet alleen de B40-bezitters maar ook alle leden van de club van harte uitgenodigd!
De koffie/thee met versnapering staat vanaf 10.30 uur klaar bij Café Restaurant De Engel Markt 26 3961BC in Wijk bij Duurstede.
De start van de rit is om 11.30 uur.
Parkeren met auto en karretjes kan aan de Haven (ingang bij de molen) of op het Walplantsoen 10.
In verband met de catering wordt voorinschrijving zeer op prijs gesteld: graag een mailtje naar

riendekoning@gmail.com

We hopen jullie te treffen in Wijk bij Duurstede, groeten van Karel, André en Rien.
Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
groet Rien

TinusWDB40 Stoffel

Green Laner BSA

Rien

groet Rien

TinusWDB40 Stoffel

Bij het nalopen van Stoffel voor de Heuvelrit kwam ik er achter dat er een rammeltje in de uitlaat zat.
Het complete binnenwerk was los geroest.Wat nu?Met gepast geweld heb ik het binnenwerk gedeeltelijk verwijderd en een deel dat nu goed klem zit heb ik laten zitten.De gemodificeerde(platgeslagen) db killer weer gemonteerd.Morgen eens horen wat het effect is.
Green Laner BSA

Rien

Citaat van: TinusWDB40 Stoffel op 11 augustus 2023, 20:12:49Bij het nalopen van Stoffel voor de Heuvelrit kwam ik er achter dat er een rammeltje in de uitlaat zat.
Het complete binnenwerk was los geroest.Wat nu?Met gepast geweld heb ik het binnenwerk gedeeltelijk verwijderd en een deel dat nu goed klem zit heb ik laten zitten.De gemodificeerde(platgeslagen) db killer weer gemonteerd.Morgen eens horen wat het effect is.
Goed gedaan Tinus. Bij beschaafde mensen hoort een beschaafd geluid...
groet Rien