Nieuws:

Nieuwe foto's voor bij het logo kunnen worden aangeboden onder Forum -> Fototopic voor het logo.

Hoofdmenu

Biesbosch rit

Gestart door TinusWDB40 Stoffel, 7 juni 2022, 12:28:31

Vorige topic - Volgende topic

TinusWDB40 Stoffel

A.s weekend is de Biesbosch rit en dat wordt voor mij en Stoffel de eerste rit bij de BSA OC. Ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden.De start is bij fort Sabina dus dat is voor mij een thuiswedstrijd want ik woon daar 4 km vandaan.Vermoedelijk gaat de rit over voor mij bekende wegen en dat maakt het voor mij wat makkelijker en kan ik wat meer aandacht schenken aan het "verwisselde remmen en schakelen".Dat is wel even wennen na 50 jaar op de "normale" manier.
Green Laner BSA

gup

Misschien kom ik als mijn tijd het toelaat ook nog even, maar dan met de enfield. Zit toch in de buurt. Om wat foto's van jullie te maken en uit te zwaaien.
Welke dag en tijd starten jullie? De weersvooruitzichten zien er goed uit geloof ik.

TinusWDB40 Stoffel

Om 10.00u bij fort Sabina.Vertrek 11.00u
Green Laner BSA

gup

#3
Lees net 12 juni, zondag dus vanaf 10:00 u

gup

Heb vertrek nog gefilmd, dat upload die hier niet. Waarschijnlijk te groot, wie het wil hebben kan me e-mailen.
Foto's zat gemaakt, vooral de originele exemplaren. Zou verboden moeten zijn omdat op te knappen. Chapeau voor de eigenaren.

gup

Waren een deel vd ploeg kwijt, die waren achter een stel aangereden die niet met de rit meededen. Oeps, met de tussenstop is de ploeg weer bij mekaar gekomen geloof ik, stuk met de enfield meegereden, wat n heimwee naar mijn bsa, de revisie maar es snel voortzetten.
Het weer was er goed voor  8)