Nieuws:

Nieuwe foto's voor bij het logo kunnen worden aangeboden onder Forum -> Fototopic voor het logo.

Hoofdmenu

Nieuw! Lucas LED verlichting

Gestart door Motolab, 21 april 2023, 11:24:29

Vorige topic - Volgende topic

Motolab

GEEN chinese rommel meer op je engelse fiets!

Maar nu Origineel Lucas LED lampen beschikbaar voor degene welke dat belangrijk/prettig vind..
klik op de linkjes voor de details (maar passen op + & - aan massa!)

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

BV:
LED BPF 6V / 12 V | Headlight Bulp  € 17,98

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

LED BAY15D 6V | Stop/Tail € 17,95

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

LED BA9S 6V | Pilot bulp | € 4,98 p.st.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Het huidige Lucas maakt kwalitatief technisch erg goede producten momenteel..
Origineel Lucas is een aanrader als je oude onderdelen moet vervangen om welke reden dan ook..


Motolab heeft ze in het assortiment, JVMotors ook..
Harold / Motolab.nl
BSA: M35-11 (sloper) '35, WM20 '40, Goldstar DBD

TinusWDB40 Stoffel

Ik ben benieuwd of deze bestand zijn tegen de Engelse trillingen.De soldeerverbinding tussen twee printplaatjes wil wel eens losraken heb ik gemerkt.Die heb ik wel weer hersteld en toen de verbinding verstevigd met twee compo.
Green Laner BSA

Motolab

Laten we het wel zuiver houden.... Jou ervaring was niet met deze Lucas lampen...
Harold / Motolab.nl
BSA: M35-11 (sloper) '35, WM20 '40, Goldstar DBD

TinusWDB40 Stoffel

Mijn ervaring is inderdaad niet met Lucas LED lampen.Vandaar dat ik benieuwd ben of dit bij de Lucas LED lampen niet voorkomt,want dan weet ik welke LED lampen ik moet aanschaffen.
Green Laner BSA

Lambrelli

Ik vraag me wel af of het niet gewoon een Chinese led-lamp is in een Lucas doosje. Waar worden ze precies gemaakt en is er ook een website?

Lambrelli

Inmiddels weet ik het antwoord. Ze worden gemaakt bij Zauleon in CHINA. Net als met de nieuwe BSA lopen ze te koop met de Britse afkomst, terwijl alles gewoon uit het buitenland komt. En dan is het ineens geen rommel meer.

Motolab

ik heb bied ze aan voor: "beschikbaar voor degene welke dat belangrijk/prettig vind."  zie openings topic..

We kunnen er inhoudelijk lang en breed over discussieren maar ze zijn Lucas "branded", ik koop ze in Engeland bij de enige merkrecht hebbende van Lucas, motorcycle electrics...    en bij Sachs vraag ik de Sachs eigenaar ook niet waar de koppelingsplaten gemaakt worden, zeggen ze ook niet overigens. Bij Brembo ook niet en bij TRW ook niet..

mij gaat het om het feit of het heel blijft t.a.v. van gebruik en verkoop.. met een gedegen back-up van een merk eigenaar...  ik kan en wil geen "ALI" , Ebay chinese Producten in mijn winkel verkopen..    ga er vanuit dat mensen die dat wel willen, dat zelf wel op ali of ebay kopen..

Mercedesen, BMW's en VW worden soms ook in china gemaakt, met Mercedes, BMW en VW - endcontrol. Dat is wat anders dan "aliexpress" aanbod in mijn optiek...

maar goed.. ieder z'n ding..

ik heb ze gemonteerd in een fiets met goldstar blok.. nu een eerste +/- 600km mee gereden, regelmatig tot 7000tpm en blijft keurig heel tot nu toe..
Harold / Motolab.nl
BSA: M35-11 (sloper) '35, WM20 '40, Goldstar DBD

gup

Och, de batterijen die ze bij de Lidl verkopen zijn eigenlijk Varta batterijen.

Tja.