Nieuws:

Nieuwe foto's voor bij het logo kunnen worden aangeboden onder Forum -> Fototopic voor het logo.

Hoofdmenu

Open archiefdag

Gestart door Thunderbolt, 25 december 2020, 16:32:38

Vorige topic - Volgende topic

Thunderbolt

Exacte datum nog niet bekend

Lambrelli

Helaas, in verband met de Corona gaat de open archiefdag niet door. Misschien later dit jaar.

TinusWDB40 Stoffel

Als nieuw BSA OC NL lid weet ik niet wat de Open archiefdag 24 oktober inhoud. Wat is dit?
Green Laner BSA

Rien

#3
Peter en Elly Lammers beheren het archief van de BSA-OC. Op deze dag is het open huis om alles te bekijken wat aanwezig is. Ook de spullenwinkel https://www.lambrelli.nl/  is geopend. Hartelijke ontvangst met koffie en lekkers. Van harte aanbevolen!
groet Rien

TinusWDB40 Stoffel

Lijkt me leuk.Als het even kan ben ik aanwezig.
Green Laner BSA

Lambrelli

Hoi Tinus, je bent van harte welkom. In de eerstvolgende Piled Arms komt trouwens nog een berichtje over de open dag.
Groeten,
Lambrelli

Lambrelli

Open archiefdag (alleen voor leden van de BSA owners club; aanmelden via de website van de BSA owners club).
Zondag 24 oktober 2021 van 11.00 tot 16.00 uur.
Omdat de open archiefdag in februari dit jaar vanwege de Corona niet is doorgegaan, willen we toch nog een keer het archief openstellen. Dit is gelijk weer een gelegenheid om lekker bij te kletsen. Voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.
Ik heb een powerpoint presentatie gemaakt met info over ledverlichting. Het winkeltje met de ledverlichting en de clubartikelen is geopend (scheelt weer verzendkosten).
En ........... de prototypes van de nieuwe driefase wisselstroomdynamo's zijn te bezichtigen. Er is nu ook een dynamo voor op de magdyno van de ééncilinders.