Nieuws:

Nieuwe foto's voor bij het logo kunnen worden aangeboden onder Forum -> Fototopic voor het logo.

Hoofdmenu

Het merk BSA wordt nieuw leven ingeblazen

Gestart door Thunderbolt, 11 december 2020, 12:02:44

Vorige topic - Volgende topic

gup

Mooi, ben benieuwd. Mijn vrouw vroeg al wat ik voor de kerst wou hebben.

Durf het bijna niet te vertellen ;D


gup

Ziet er goed uit jongens, leuk.

En nu , wat gaat ie kosten.
Op YouTube ook al wat filmpjes te zien

Rien

Jammer, degradatie van de echte Gold Star!
groet Rien

gup

#19
Of juist niet, het blijft de enige echte!

Ik wens bsa veel succes toe, het maakt de wereld alleen maar weer mooier, zeker in deze tijd.

( en hier hopelijk net als de RE ook alles metrisch)

Haha ;D ;D ;D

TinusWDB40 Stoffel

Wel mooi een 650 cc  1 cilinder. Ben wel benieuwd hoe hij er live uitziet.Het zal nog wel even duren voordat dat echt mogelijk is.
Green Laner BSA

Thunderstrunck

Ik moet er nog aanwennen....op zich een echte retro met "the good old goldstar"als grootvader. Die lompe vloeistofkoeler met een joekel van een vuldop (die had de tractorproduktie nog liggen) vind ik niet mooi,maar begrijp dat je dat ding ergens kwijt moet.Over de technische daten weten wij nog weinig : versnellingsbak,maten en gewicht,tankinh.enz,+/_ 45 bhp.en een koppel van 40Nm dat duidt op een mooi soepel motorblok,ja en dan blijft de prijs nog over! we gaan het zien.

gup

Als ik alle info begrepen heb word de BSA in uk Birmingham geproduceerd. Dan ben ik toch benieuwd naar de prijs. Zeker als het met RE moet concurreren. Die in India gemaakt word waar de kosten laag zijn. Hopelijk word het dan niet zoals  de nieuwe NORTON die ook weer opgestart is, die voert een prijs waarschijnlijk als voorheen, voor rijkeluiskindjes dus.
Of koop een nieuwe AJS bijvoorbeeld, met Chinees motorblokje eronder. Is net wat je leuk vind.
Gok dat de prijs bij de RE  in de buurt moet liggen anders word het kopend publiek een stuk minder.
En trouwens heb nog geen spijt van de aanschaf van de RE ;D

We wachten af................

Voorlopig knallen we gewoon door met onze echte oude BSA's

Thunderstrunck

Volgens de mensen die het weten,zal de prijs boven de 650cc RE liggen, maar onder Triumpf of MotoGuzzi/W800.
Over de Technische gegevens: Gew.213kg,koppel 55Nm 4000pm,5-versnellingen,tankinh.12lt.wielen voor 18" achter 17".Vergeet niet voor dat er een dealer net opgebouwd is zijn we ook 2 à 3jaar verder....en dan ben ik te oud om nog motor te rijden.

Chris

Ik heb net een filmpje op YouTube zitten kijken met wat close-up beelden en commentaar.
Dat was helaas niet al te best.

gup

Hoe is het jongens ?

Allemaal een beetje bekomen van de schok? Van de new BSA natuurlijk........

Nog bijzonder nieuws?

Chris

In Februari levering aan de uk, dan volgen de rijervaringen wel denk ik.

gup

Ik vind het angstvallig stil rond de new BSA, ik zie geen rijtesten, prijzen, datums van levering. Ze zullen nog op moeten schieten om aankomende rij seizoen goed te maken. Ik begrijp dat je ook niet kunt overhaasten met zoiets, het is geen nieuw model wat je op de markt brengt maar een merk!
Hopelijk gaat het dit jaar nog wat worden?

We wachten af..............

TinusWDB40 Stoffel

Green Laner BSA

gup

Zie net op you-tube dat de nieuwe BSA versie van 90 pk alleen in India word uitgebracht. Europa alleen de standaard versie van 46 pk, nu is dat al genoeg daar niet van , maar de 90 pk versie , dat zal klappen geven. 8)

Nu nog een keer in het echt zien