Nieuws:

Nieuwe foto's voor bij het logo kunnen worden aangeboden onder Forum -> Fototopic voor het logo.

Hoofdmenu

Het merk BSA wordt nieuw leven ingeblazen

Gestart door Thunderbolt, 11 december 2020, 12:02:44

Vorige topic - Volgende topic

Thunderbolt

Dit artikel is geplaatst in de PA:
https://www.motoplus.nl/nieuws/de-bsa-gold-star-is-terug/

Ik vind het wel een gaaf ding hoor. Zou er best eens een proefritje op willen maken. Zit toch te denken om de Kawa Z1000 weg te doen, dan is zo'n nieuwe BSA wel een leuke vervanger.

Thunderbolt


TinusWDB40 Stoffel

Komt allemaal niet echt betrouwbaar over.Zeker niet voor de beschikbaarheid buiten Engeland.Dat wordt wat mij betreft langer aankijken hoe dit zich ontwikkeld voordat ik serieus ga kijken voor een e.v.t. aankoop.
Green Laner BSA

gup

Juni is gestart vandaag, er zou nu toch eens wat nieuws moeten komen...............?

TinusWDB40 Stoffel

Dat zou wel eens tijd worden,maar volgens mij gaat dat nog wel even duren.
Green Laner BSA

Thunderstrunck

T,lijkt 1973 wel.....de start in het nieuwe motorseizoen verknald , natuurlijk pech met oa. covid , transport , en materiaal tekorten , en  een zinloze oorlog e.d.
Zomaar even een nieuwe fabriek in Engeland neerzetten , waar alles meteen rondloopt ,  zulke sprookjes geloof je toch niet dat wordt dit jaar niets meer.

Dan heeft RE de zaken beter voormekaar , hadden natuurlijk wel de tijd mee.

gup

Zat net interview te kijken op the classic motorcycle Channel op YT. Staat interview op met de bazen van BSA. Leuke info daar niet van maar als je denkt een prijs te hanteren van ongeveer 10.000 pond, dan wens ik ze veel succes.

Ben benieuwd

TinusWDB40 Stoffel

Voor die prijs zullen er niet veel verkocht gaan worden.Dan zijn er meer goedkopere alternatieven te koop.
Green Laner BSA

gup

Houd the classic motorcycle channel in de gaten op you tube. Volgens hen gaat de prijs voor de nieuwe BSA  vanaf 6500 pond beginnen.

Hopelijk verkopen ze ook andere uitlaten want dat ding klinkt als een brigs and straton grasmaaier  ;D ;D

gup


TinusWDB40 Stoffel

Green Laner BSA

gup

Volgens n filmpje YouTube wel, via de bsa website als ik goed begreep.

gup

Leuk dat de new BSA een scrambler presenteert maar zie nog niks van de nieuwe gold star ?

TinusWDB40 Stoffel

Tegen de tijd dat de nieuwe Goldstar in Nederland komt is het al bijna een oldtimer.
Green Laner BSA

gup

En hopelijk dan ook  gelijk wegenbelasting vrij,  ;D ;D